Termeni și Condiții – Pernissimo

Prezentele Termene și Condiții reglementează serviciile de recondiționare și comercializarea de produse noi oferite de Pernissimo. Prin utilizarea serviciilor noastre sau achiziționarea produselor comercializate, clientul confirmă că a citit și acceptat termenii de mai jos.

1. Procesul de recondiționare

  • Recondiționarea pernelor și pilotelor se face exclusiv în prezența clientului.

  • Clientul își personalizează produsul, alegând culoarea, dimensiunea și volumul (cantitatea de puf/pană).

  • Procesul include: aspirare, sterilizare și introducerea materialului într-un dosar nou.

2. Modificări ulterioare

  • Orice modificare după finalizarea lucrării se face contra cost:

    • 5 lei/pernă

    • 60 lei/pilotă

3. Huse/Dosuri vechi

  • Husele, dosurile sau coșurile vechi trebuie solicitate înainte de începerea procesului.

  • În lipsa unei solicitări, acestea se aruncă și nu mai pot fi recuperate ulterior.

4. Garanția produselor recondiționate

  • Produsele recondiționate sunt realizate din materiale aduse de client și nu beneficiază de garanție.

  • Procesul de recondiționare nu prelungește și nu generează o nouă garanție asupra materialelor furnizate de client.

5. Produse noi – Garanție și retur

  • Produsele noi comercializate (perne, pilote, fețe de pernă, lenjerii, huse etc.) beneficiază de:

    • garanție legală de conformitate, conform legislației în vigoare;

    • drept de retur în termen de 14 zile calendaristice de la achiziție, dacă produsul este:

      • nefolosit,

      • nedeteriorat,

      • aflat în ambalajul original.

  • Produsele recondiționate nu fac obiectul garanției sau returului.

6. Reclamații

  • Reclamațiile privind produsele sau serviciile noastre se transmit la adresa: pernissimo@yahoo.com

  • Reclamațiile vor fi soluționate într-un termen rezonabil, conform legislației aplicabile.

7. Limitarea răspunderii

Pernissimo nu răspunde pentru:

  • deteriorările cauzate de starea produselor aduse de client (material uzat, rupt, pătat etc.);

  • reacții alergice sau sensibilități generate de materialele de umplutură (puf/pană), furnizate de client sau rezultate din procesul de recondiționare;

  • neconformități rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produselor după recondiționare sau achiziție.

8. Litigii

  • Orice neînțelegere va fi soluționată pe cale amiabilă.

  • Dacă acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente din raza sediului social al firmei.